![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Tää heppu oli aluksi kaupannu iha normi tyyliin ja sit oli pikkuhiljaa juttu alkanu siirtyyn että se joka maksaa ensimmäisenä saa traktorin!! Ja kaveri oli menny lankaan. aikunen mies oli kuitenkin ollu ja tietämys traktoreista hyvä.
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas | toyota4x4 | Chit-Chat | 4 | 02.03.2010 17:37 |
| Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
| m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.06.2008 11:55 |
| Äetsän kämmäkässä ajellaan (taas uusi alue) 12.1 | kares | Tapahtumat | 19 | 18.01.2008 08:58 |
| Uusi pajero tuli taas taloon. | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2006 14:32 |