Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 10.11.2012, 11:15
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Viestit: 438
Perusasetus

Tää heppu oli aluksi kaupannu iha normi tyyliin ja sit oli pikkuhiljaa juttu alkanu siirtyyn että se joka maksaa ensimmäisenä saa traktorin!! Ja kaveri oli menny lankaan. aikunen mies oli kuitenkin ollu ja tietämys traktoreista hyvä.
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas toyota4x4 Chit-Chat 4 02.03.2010 17:37
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne make-lj O/M/V Renkaat ja vanteet 4 05.11.2008 16:36
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.06.2008 11:55
Äetsän kämmäkässä ajellaan (taas uusi alue) 12.1 kares Tapahtumat 19 18.01.2008 08:58
Uusi pajero tuli taas taloon. offipete Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2006 14:32


Sivu luotu: 02:57 (GMT +2).