Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 04.07.2004, 10:24
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.519
Perusasetus

Joo, eli ps.com:in sivuilta ei tule mitään mainospopuppeja. Jos käytät http://www.offipalsta.cjb.net , niin sieltä tulee. Älkää käyttäkö sitä osoitetta enää. Sen sijaan http://www.offipalsta.com tai suoraan http://www.petrisimolin.com/ThePalst....asp?CAT_ID=24 .

Selainkeskusteluun... Minä käytän sekä pääasiassa Firefoxia sekä joissakin tapauksissa IEtä. IEtä joutuu käyttään sivuilla, jotka on tehnyt joku onneton nyybi jonka taidot ei riitä edes validin html:n muodotamiseen. Joskus kuitenkin sellaisilla sivuilla on tietoa, jonka haluaa nähdä huolimatta huonosta "koodarista". Firefoxissa suurien taulukoiden renderöinti on todella hidas ja eri instanssien välisissä säikeistyksissä on ongelmia - jos yksi instassi jumittaa, ei mikään toimi kunnolla. <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> IEssä nuo toimii paremmin. ActiveX:t kannattaa disabloida tai pistää promptin taakse, niillä pöpöt pääsee koneelle asti ilman esteitä IEssä.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tarvetta moderaattorille tai parille offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 24 26.05.2004 22:20


Sivu luotu: 23:01 (GMT +2).