Asentelin tossa Jeepsulaan tasauspyörästön lukkoa taakse ja sopi hyvin paikoilleen ja netistä löytyi hyvin ohjeita ko. operaatioon. Vaan kun laitoin vetoakselit paikoilleen niin jäin kummastelemaan akseleihin jäävää klappia. Kyseessähän on siis tämä ilman c-klipsuja oleva malli jossa akselin ympärille on prässätty kartiorullalaakeri. Aikaisemmin kun olen pelannut moisten laakereiden kanssa niin olen tottunut että ne säädetään siten että klappia ei ole lainkaan tai jopa jännitetään kireälle kuten ko perän pyörästön laakeritkin. Klappi ei tosin ole kummoinen ehkäpä noin millin verran päittäin, mutta jäi vaivaamaan. Alunperin sieltä ei mitään shimmejä löytynyt enkä moisia ole aikaisemminkaan löytänyt esim. samalla periaatteella rakennetusta danan 44:sta. Mahtaskos joku olla perehtynyt ko. asiaan ja valottaisi minuakin...