A) Mikäli korotuksen tarkotus on hakee isommille kumeille lisätilaa (mitä muita etuja tällä voisi MUKA hakea) niin eikö koteloiden avartaminen tuo tullessaan vähiten lisähommia kuten joissakin tapauksissa ohjausnivelen ja vaihdetangon jarkaminen?
B) Vielläkin helpompaa lienee vain laittaa keskelle akselia kierrejousi?
C) Mielestäni melko työläs ja edellisiin ei juurikaan lisä etuisuuksiatuova ratkaisu on nostaa koria rungolta korotuspaloilla.mitä mieltä tästä on TEKIJÄ miehet? Maavarrallehan ei pelkällä tällä tapahdu viellä mitään.
Muutenkin, mikäli kori nousee rajusti niin painopisteen käy samoin ja kiikkeryys lisääntyy. Vastaväitteitä tähän!
D) Soa eli jouset akselin päälle, tuo jo paljonkin etua kun kinnitys pultit ei ole enää uppoamassa kantoon ja menoa haittaamassa. Mutta tässäkin saattaa seurata eräiden tankojen jatkamis tarvetta paitsi jos jouset on jo niin väsyneet ettei ole nostoa lisää tuomassa. Väsyneet jouset vain saattavat vääntyä nurin päin ja napsahtaa poikki.
Tuokaa kuomat kommentteja. Tukevia ja kumoavia nin saadaan kunnon keskustelua aikaiseksi ja asian tuntijutta laajennettua kohtalotovereiden kesken.
PS viellä jos tulee muita tapoja korottaa mieleen niin eikun esille.