![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Ei keneltäkään löydy tähän lokarinlevikkeitä ? mielellään kumia tai muovia. Kyselin joltain varaosa liikkeeltä suomesta ketä tuo maahan niin 800e kierros... Vähän turhan tyyristä, kun ei autokaan maksanut puoliakaan tuosta
Ei viittis itekkään alkaa lasikuidusta vääntämään, kun aika kuitenkin projektin kanssa rajallinen. Käy myös tietenkin jotkut muokattavat. Jos kenelläkään ei oo tarjota, niin jostain halvalla tähän ? hintahaitari mielellään 0-300e
|
| Luokat |
| projekti, samurai, sj50v, suzuki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Välilaippa rojektia | kesis | Maasturiprojektit | 4 | 16.11.2009 21:37 |
| Napero rojektia | Givelä | Maasturiprojektit | 3 | 17.09.2009 18:08 |
| Campo rojektia | 4x4opel | Maasturiprojektit | 1 | 20.11.2007 14:46 |
| G-Mese rojektia. | MakeH | Maasturiprojektit | 44 | 16.11.2007 21:51 |
| Datsun rojektia | Sag | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 29.07.2005 10:54 |