![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Kallistuksen vakaajaTossa joku ihmetteli, et miten saadaan tilapäisesti pois kytkettävä kallistuksen vakaaja. Mulla on HJ:ssä (leimattu) pistetty rälläkällä vakaaja keskeltä poikki. Sitten oon sovittanut siihen siämitaltaan kallistuksenvakaajan kokoisen putken päälle ja hitsannut sen toiseen puoleen kiinni. Toiseen puoleen oon porannut 9mm reijän putken ja vakaajan läpi, 8mm pultti sokaksi ja avot. Putken on syytä olla melko jämpti ja "irtonaiselta" puolelta riittävän pitkä. Leimalla ei sanottu mitään. Kun pultti on paikallaan, kallistuksen vakaajan oikea ja vasen puoli on yhdistetty, mutta irrotettuna vakaaja ei ole toiminnassa. Yksinkertaista ja halpaa. Jarno Halme
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kallistuksen vakaaja | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 19.09.2006 17:35 |
Kallistuksen vakaaja leimalle? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.04.2006 18:24 |
LJ 70:n etukallistuksen vakaaja | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 24.01.2006 19:50 |
A:Kallistuksen vakaaja Blazeriin | EePee | O/M/V Muut | 0 | 29.01.2005 17:44 |
Kallistuksen vakaimet.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.06.2004 18:33 |