![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Nimenomaan...
![]() eikun olis pirulline polte lähtee heittään tollanen keikka ensvuonna jonnekin...tuleehan tota paratiisin puolta koluttua varmaan ainakin tusinalla reissulla ensvuonnakin, mutta jos sitten kumminkin jonnekin etelään yks keikka jonkun porukan kanssa... -Eli onko mitään muita tapahtumia kun toi B-B reissu olemassa, en pikasella googlettamisella löytänyt ihan helposti ??? edit:_ http://www.caucasianchallenge.com/ tää oli aika hyvä ! lisää? Viimeksi muokannut KooPee : 17.10.2012 12:20 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Jaz tai joku muu turva tankki | _kekkula_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.02.2012 22:07 |
| Ostettu BL vanteet mersuun/tai joku muu jako | sumpe | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 05.02.2012 15:31 |
| Ostetaan Finlandia 2000 tai joku muu kattoikkuna/luukku. | iroc | O/M/V Muut | 5 | 07.10.2011 09:24 |
| Ostettu aimpoint 9000 tai 7000 tai joku muu | lepoantti | O/M/V Muut | 2 | 09.10.2010 20:02 |
| Ostettu Turvatankki tai joku muu tankki | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.05.2009 21:39 |