Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.03.2005, 10:06
Elmor Elmor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.02.04
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 116
Perusasetus

Rankku M1 -> M1G


Rankusta pitäisi siis saada virallisesti maasturi. Muutos olisi tarvis tehdä veroteknisistä syistä. Onko jollain moisesta kokemuksia? Autohan on Saksasta uitettu -90 Efi Rankku, täysin vakio ja alkuperäinen.

Katsastusasemalla sanoivat, että maahantuojalta pitää saada todistus, että auto vastaa vuoden -90 maasturivaatimuksia. Maahantuoja ei oikein tiennyt, että minkähänlainen lappu pitäisi tilata, varsinkin kun maahantuoja on vaihtunut ilmeisesti moneen otteeseen vuoden -90 jälkeen. Jonkun lapun lupasivat toimittaa, mutta maksaa reilu 200 euroa. Eikä siis ollut oikein selkeää kuvaa siitä, mitä sieltä tulee jos tulee. Väärästä lapusta ei oikein viitsisi tuota summaa maksaa, sillähän ostaa jo bensaa melkein tuhannelle kilometrille...

Selviäisikö tästä yksinkertaisesti konttorille menemällä, jospa herrat siellä itse voisivat todeta vehkeen maasturiksi?

Kaikki liittyy siis tuonnin yhteydessä maksettuun autoveroon, jota Tulli vihjasi alentavansa hakemuksesta, jos auto on rekisteröity luokkaan M1G.

Kiitoksia tiedoista taas!


Elmor

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bobtail P38 RAnkku AVRO Chit-Chat 6 04.12.2005 16:34
Rankku avoksi?? TINTTI Tekniikka & Jutustelu 9 01.12.2005 21:21
M: Rankku -87 Sakke O/M/V Muut 0 17.09.2005 19:55
Rankku vs patrol Tekniikka & Jutustelu 39 12.05.2005 12:48
Avo Rankku AVRO Chit-Chat 4 22.12.2004 22:57


Sivu luotu: 16:08 (GMT +2).