Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 21.09.2012, 10:09
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Itselläni on käynyt hyvä tuuri, en ollut ammattikoulun jälkeen kuin vajaa 3kk työttömänä ja silloinkin kävin tutustumassa pariin firmaan joilla ei sitten ollutkaan tarvetta... Nyt siis kahdeksatta vuotta putkeen työelämässä ja taitaapa olla kuudes työnantaja, omaa alaa etsiessä Kerran olin lomautusuhan alla, mutta silloin työstökeskuksen kuljettajaa/hitsaria ei ollut kuin yksi kappale (minä), joten olin ainut joka ei joutunut lomautukseen vaan painoin koko kesän töitä... Lomarahat kyllä otin vapaana.

Kaveripiirissä taitaa olla pari pitkäaikaistyötöntä, johtuen osaksi omasta asenteesta ja siitä että rima on liian korkealla ja toisaalta myös siitä ettei oman alan töitä löydy. Mun mielestä on parempi lähteä vaikka siivoojaksi, kunhan jotain hommia löytyy, työnantajat ottaa paljon helpommin töihin jo työelämässä olevia ihmisiä (niin vammaista kun se onkin).
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Työttömyys puoliksi hetkessä! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:18


Sivu luotu: 03:28 (GMT +2).