Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 10.06.2004, 07:44
Firebird Firebird ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.11.03
Viestit: 109
Perusasetus

Sen verran olen seurannut asiaa, että joudut maksamaan "lähes" saman hinnan Vettestä Saksassa kuin Suomessakin. Ainakin mobile.de kautta asiaa katsottuna. Saksasta tosin voit
saada mittarihuollon kaupan päälle...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mokki kuume iippo Chit-Chat 9 09.11.2005 15:18


Sivu luotu: 17:48 (GMT +2).