Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 28.07.2012, 08:43
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Tosiaan 2.5 tyyppimerkintä on tuo 4D56 vaparina ja 4D56T on turbolla sit. Mut mikäli ihan tavallinen kyseeessä, niin ei tarvi mitään erikooisia osia vaihdella et passaa L200:seen suoraan. IC mallissahan on lohkon perässä peltisen levyn tilalla (olikohan 10mm paksu) alumiini levy ja sen vuoksi starttikin vaihdettava, sekä vauhtipyörä. Vauhtipyörät erimalliset tavallisessa TD:ssä ja TD IC:ssä sitten.

Suoraan siis käy 4D55 ja 4D56T ilman cooleria sitten. Mikäli vaikka coolerimallin kone, niin vauhtipyörä ja se levy vaihtaa siit entisestä ni sopii taas.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsun 2,5TD... jyrden Tekniikka & Jutustelu 0 02.01.2011 18:24
Myydään mitsun pajeron3l moottori ja automaatti laatikko sekä kardaanit.TAAS kerran varattu tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 19.03.2010 15:38
Mitsun tuunausta AVRO Chit-Chat 5 17.10.2008 21:54
m:mitsun osia sami_k O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 14.09.2007 14:20
mitsun delica Tekniikka & Jutustelu 2 16.02.2007 14:35


Sivu luotu: 12:13 (GMT +2).