Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 04.07.2012, 09:52
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Joo, ymmärsin kyllä tämän,



mutta ihmettelin vaan, että männät/venttiilit eivät ole myös vaihtokunnossa törmäilyn jälkeen....
Ei,keinu toimii sulakkeena törmäyksissä. Tämä muutamassa moottorissa
todettu. Toyotissakin on samaa "tekniikkaa" käytössä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron V6 3.0L kone pitäs saada "kepulikonstein" käyntiin... Apua saatiin kone käy! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 15 15.02.2011 21:14
gen1 pajeron vikoja ja rakentelua. tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 8 24.05.2010 09:17
Suzukissa vikoja (sj410) konstav Tekniikka & Jutustelu 6 06.10.2008 16:24
C303 volvon vikoja Chit-Chat 63 27.03.2006 15:26
Mitä kaikkia vikoja? Tekniikka & Jutustelu 13 04.08.2004 13:37


Sivu luotu: 08:10 (GMT +2).