Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 02.06.2004, 12:20
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.090
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mulle se on loppupeleissä aika sama miltä se paita näyttää, kuhan modeille paitoihin tulee selkään teksti STAFF tai KYYLÄ <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>



Suzuki - Takaisin luontoon
Tojota - Luontoon ja takaisin.
Joo kannatetaan, tietää kuka kyttää....

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Virallinen kesän aloitus Ex_inkkari Chit-Chat 14 17.04.2007 13:39
lantikasta virallinen traktori ? Niilo Tekniikka & Jutustelu 7 21.11.2006 17:05
Virallinen maroo-topic ElämänPeluri Bullshit 24 23.02.2006 13:51
Virallinen korjaamo. AVRO Tekniikka & Jutustelu 13 12.12.2004 21:44
Virallinen arki-topic ElämänPeluri Rakas Päiväkirja 44 06.09.2004 13:20


Sivu luotu: 04:04 (GMT +2).