![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#23
|
|||
|
|||
Hiljaa hyvä tulee... kai...
Aikaa on kulunut, mut on pientä edistystäkin havaittavissa.
Eteen askartelin uuden poikittaistuen ainesputkesta ja traktorin työntövarrenpäistä. Päihin porasin reiät ja kiersin niihin rasvanipat. Tää tarttis viä asentaa autoonkin... Taka-akselin revin irti ja leikkailin iskarin korvakot ja jousipedit pois. Seuraavaks pitäs hitsuutella kiinni uudet jousipedit ja apukierrejousin pedit, siten et pinionin kulma hiukan nousee. Tankkiprojekti otti tänään harppauksen kun koneistajan kanssa ilta puuhasteltiin. Tankki hitsattuna. Tuo keskimmäinen laippa on polttoaineen pinnankorkeusanturille, mallia biltema http://www.biltema.fi/fi/Veneily/12-...anturi-258010/ Jeepin orkkis anturinsta mittailin max resistanssiksi 120 ohm ja ton anturin maksimi on 180 ohm. Vähän aikaa kun päätä raapi niin sain laskettua et kun kytkee 360 ohm kiinteen vastuksen rinnan ton biolteman anturin kanssa, niin orkkis mittarin pitäs toimia ok. Säiliös on kaks väliseinää, toinen joka on lähellä päätyä, on hitsattu kokonaan umpeen, ainoastaan tommonen pieni rako jätettiin yläreunaan. Tää muodostaa säiliön päätyy välisäiliön, jotka on perinteisesti nähny erillisinä pönttöinä autossa. Toinen väliseinä on keskellä isoa tilaa ihan vaan loiskelevynä. Kuavssa näkyy jeepin orkkis bensapumppu uudessa telineessään. Kuvasta uupuu vielä polttoainelinja. Siirtopumpulle tulee vastaava toiseen laippaan. Eli lähempi laippa on välisäiliön kohdalla, jossa tuo orkkis pensapumppu majailee. Laipassa on läpiviennit meno ja paluu putkille. Taaempi laippa on siis siirtopumpulle, joka puskee bensaa tähän välisäiliöön, joka taas tulvii väliseinän yli takas isoon osaan. Siirtopumpun laipassa on sähköjen lisäks huohotusyhteelle paikka. Pirteen väristä toi Öhflexin polyuretaani kaapeli. Myyjä väitti et ton pitäs kestää hyvin liuottimia... Johdot vein tankkiin sisälle kuvassa näkyvillä perus sähkökeskus vedonpoistoholkeilla, ainoo ero on et noi ATEX mallia eli tarkotettu räjähdysvaarallisiin tiloihin. Pitäs pysyä bensanhuurut tankissa
__________________
-MMC- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään 1994 Jeep grand cherokee unlimited 5.2 puretaan | kkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.04.2014 07:37 |
| Myydään Jeep Cherokee 3,7 Limited 2002 | mbakiepo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.09.2011 10:32 |
| Myydään Grand Cherokee Limited | jappe | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.07.2009 23:22 |
| Myydään Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2009 14:59 |
| M:JEEP CHEROKEE -90 LIMITED | V.A.PAHTAJA | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.08.2007 19:09 |