Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.06.2012, 15:48
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Vähän käytetty kaasugrilli laavakivillä....

Mutta nyt jo syöpynyt paskaksi (kokeilin että olis vesisateessa saanut possun filepötkylän kypsäksi)

Grillaaminen tapahtuu koivuhaloilla itse muuratussa gillissä.

Grilli on muuten liikuteltava, valoin pohjaksi betonilaatan, joka on muotoiltu trukkipiikkien käyttöä ajatellen. ja painaa varmaan 500 kg, joten yölliset kulkijat eivät ota mukaan

Koko mitoitettu siten, että tuo happonen/rst savustuslaatikko sopii nätisti, myös muurikkaa voi käyttää.

Ritilälle rosterista useampia korkeudensäätö korvakoita, aina ollut ylimmässä asennossa, olisi pitänyt muurata vielä kierros pari lisää korkeutta, nyt 5 kierrosta.

Kyllä grillaukseen kuuluu, ainakin minulla, nuo alkuvalmistelut, siis hiilloksen synnyttäminen koivuhaloista

Voishan tuota kyllä periaatteessa käyttää hiililläkin.... mutta siihen sopii paremmin tuo minun Retki nuotio pohja, siis 50 L rosterisen lämminvesivaraajan noin 10-15cm korkea päätylaippa.
(Lakihan kieltää nuotion tekemisen toisen maalle, mutta jos tuo "nuotiopohja" 3 tiilen päällä, niin on eristetty alustastaan: siis tulisija: siis laillinen!)
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
moottoripyöriä palstalaisilla? -MaTTi- Chit-Chat 35 14.09.2010 20:10
Kuorma-auto kalusto palstalaisilla Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 21 23.10.2005 09:53
Onko minkälaisia kokemuksia bj-45:sta Tekniikka & Jutustelu 7 31.05.2005 09:03
minkälaisia vik.. tapani Yleiset 4 09.09.2004 13:20
Minkälaisia lukkoja? Tekniikka & Jutustelu 4 26.07.2004 06:43

Sivu luotu: 15:50 (GMT +2).