![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#34
|
||||
|
||||
Joops
Kiitos kaikille osanottajille... äkisti oli 8 autoa joista 2 jäi mehtää..
, mut ei se ole mikhää.. Harmi että vimpelin porukalla safari jäi vähän lyhyeksi teknisten ongelmien takia mutta ehjemmällä kertaa uudestaan. Jyväskylän porukan kanssa jäätiin vielä pelaamaan jatkoaikaa kun 31 tuumasten ryhmä urakoi vinssin kanssa muutama tuntia.. Kiitos.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pohjoisessa osataan autoilla! | Tarzan | Chit-Chat | 55 | 03.04.2011 12:17 |
| Kiinnostusta safariluontoiseen ajeluun pohjoisessa- keskisuomessa? | TeaM-PKR | Tapahtumat | 44 | 18.01.2011 09:00 |
| pajeron öljyn kierto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.12.2010 17:36 |
| ajelua pohjoisessa helmi-maaliskuussa?? | NBRT | Tapahtumat | 0 | 28.11.2008 17:01 |
| Vapaa Kierto Omega-3E | Lars | Elämää suuremmat huijaukset | 0 | 25.09.2001 12:00 |