tarkoitukseni ei ole pelotella ketään mutta sen tiedän 99% varmuudella että monessa talossa vuodenpäästä alkaa itku kun huomataan että rahat ei riitä edes korkojen lyhennykseen se on nyt lähes väistämätöntä on vaan ajan kysymys kun korot lähtee hallitsemattomaan nousuun ja se johtuu pankkien huonoista sijoituksista esimerkkinä kertoi eräs tuttavani joka työskentelee pienemmällä paikkakunnalla pankissa kertoi että jos asuntojen hinnat lähtee laskuun sitten on menoa tähän asti asunto on kelvannut vakuutena liian isoihin lainoihin eikä ole otettu huomioon esim korkojen nousua yli 10%:tiin sellaisissa yhtälöissä monenkaan tulot ei riitä lyhentämiseen jolloin pankki alkaa ottamaan asuntoja itselleen ja myymään pika vauhdilla niitä pois tätä tapahtuu para aikaa espaniassa
kysyin samalta henkilöltä myös korko katoista jonka itse otin aikoinaan kertoi sen olevan vähän pluffiia kertoi että jos korot lähtee nousuun niin pankista soitetaan ja pyydetään käymässä et näin on nyt tapahtunut ja että pitäisi tehdä uusi sopimus että maksatko velat nyt pois vai tehdäänkö uusi sopimus monella ei taida olla sellasia summia tosta noin vaan eli lähes kaikki uusii velan uusilla ehdoilla.
Itse otin sen verran ammatti ihmisen neuvoista oppia että pistettiin kuukausi sitten perintö metsää matalaksi ja sillä summalla lyhennän lainat aika minimiin.
toivottavasti olen väärässä ja toivottavasti tätä ei tapahdu
|