Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.06.2012, 11:22
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Justiinsa viime viikolla taistelin saman asian kanssa, kyseessä siis SJ410.

Ensin ravistelin/heiluttelin/kiroamalla manasin vetarin palat ja hajonneen laakerin rullat perästä pois akseliputken kautta. Sitten rautakangella varovasti naputtelin sitä reikälevyä akseliputken läpi tasaiseksi, oli alun perin silleen kivasti kohollaan. Muutaman kierroksen sain sitä kanssa tiukennettua pyörittämällä. Pikku hiljaa se murikka suostui tulemaan enempi ulos ja lopulta lievää väkivaltaa käyttäen tuli kokonaan pois. Irrotuksen jälkeen huomasin, että siinä perässä olevassa laipassa on vastakkaisilla puolin kolot. Ilmeisesti lautaspyörää varten noi urat (tai kolot). Eli pinionin murikka pitää olla oikeassa asennossa, muutoin ei tule pois paikoiltaan.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n perän purku Kuuno Tekniikka & Jutustelu 7 24.03.2010 10:52
Suzukin jakopään purku ja kasaus Suzukisj410K Tekniikka & Jutustelu 1 26.10.2008 22:01
Suzukin perän laakerin kysymys Pörö Tekniikka & Jutustelu 4 07.06.2007 11:44
selvisi syy suzukin perän napsumiseen Kankku Tekniikka & Jutustelu 4 27.09.2006 20:47
Leikkaa,liimaa,askartele...Suzukin perän panssari Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 29 28.03.2006 12:43


Sivu luotu: 08:34 (GMT +2).