Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo
Ei siinä E-Maxin romussa toiminu vaffarin heräte, eikä linjaulostulo.
Sit menin ja ostin sen 90e pioneerin. Siinä on taas valikot niin perseestä, että. Äänenvoimakkuutta kun koitat varovasti säätää, niin se menee aina audio/funktio -valikkoon ja siitä taas pääsee pois vain painamalla vasemmasta laidasta sellasta nuppineulanpäätä pienempää back-nappia. Kätevää esim pimeässä
|
Kyllä mulla ainakin toimi kun ostin cybressiltä tuon Emaxin pois,vittuakaan sillä ei muuten tehnyt
Omia kokomuksia voisin heittää tähän että Sony oli herkkä naarmuille joten meni vaihtoon,Pioneer ollut muuten hyvä mutta vähän kuun linjasta veenuksen tähtiin riippuvainen miten pelasi joten jouti vaihtoon,JVC tähän mennessä omista paras,tästä vaan meni etupaneeli pimeäksi joten meni vaihtoon,pari blaukkaria ollut vaan niiden kanssa pitää olla ydinfyysikko että pääsee kaikkiin toimintoihin sisälle. Malleja en näillä muista joten eivät siis koske välttämättä koko merkkiä nuo minun ongelmat.
LG soittimien kanssa ei ole ollut koskaan mitään ongelmia,radio parempi kuin yhdessäkään muussa soittimessa jonka olen omistanut,sekä nykyinen Bilteman soitin on ihan ok,ostin puolitutulta 10€ ja menee pajerossa läpi kuin väärä raha sokealle.