![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
Ja taas askelvirhe?Lainaus:
Ainakin nuo muutamat minun tietämät sumujen saarilla taipaleensa aloittaneet HDJ:t on nimenomaan hdj-80R -autoja. Toki nuo kaikki on vuodelta noin 90-95. Ja autoissa paljon eroja: esim ainakin osa jo tuolloin automaatti ilmastoinnilla, ja osassa jopa oma ilmastointi takana. Ja esim. lämmityslaitteet erillaiset. Ja kaksi eri cruiser asiantuntijaa on väittänyt minulle vakavissaan että HDJ-80:ssä on 3 vaihteista automaattia! En ole lyötänyt 3 vaihteista automaattia, ja nämä asiantuntijat eivät suostu lähettämään kuvaa tyyppikilvestä! Toinen näistä "asiantuntijoista" kertoi 3v-laatikon olevan -93 -> olikohan 97. Sama myyjä myi 80 sarjan vänkärin etupenkkiä (siis suomessa kuljettajan) ebay:ssä tarjousten mukaan, ja toimitus suomeen 40 puntaa. pistin sähköpostia, että onko penkki ok? ja jos huudan nuo 2 muuta nippeliä myös(olisi sopinut kipatun istuimen sisään, ja alle 2kg) niin voidaanko keskustella toimitus/rahti maksusta! Tuo penkki poistui ebay:stä, myyjä ei voi toimittaa! ja tarjousaikaa oli alle 36 tuntia! (minä tyhmä en tehnyt tarjousta penkistä, olikohan että 2-3 euroa olisi riittänyt ensimmäiseen tarjoukseen?) Jotenkin alkaa tuntua, että pitäskö joko ostaa,huutaa ja/tai valittaa
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Varo/ylipaineventtiili ilmasäiliöön | Mutamies | O/M/V Muut | 0 | 07.10.2009 18:49 |
| VARO AKEn vakoilijoita | HiluMiks | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.11.2008 00:50 |
| Varo vessaa! | Tutka | Chit-Chat | 18 | 02.08.2006 22:14 |
| Varo heikkoja jäitä | peeppi | Chit-Chat | 6 | 26.04.2006 14:10 |
| VARO katolta putoavaa lunta | whitejack | Chit-Chat | 1 | 05.03.2005 00:24 |