![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Alkuperäinen kysymys koski tällaista poksia. ![]() Ja tässä on se viisaus joka tuli todistettua mittauksilla ja Jounin kokemuksilla: Lainaus:
Eli lepotilassa A, F1 ja F2 on oikosuuljettu keskenään, ja se akulta (lue: vinssin päävirtakytkimeltä) tuleva +12V on se noista "irrallaan" oleva napa. Eli tuosta mun solenoidipoksin kuvasta - punainen = +12V akulta/päävirtakytkimeltä - keltainen ja sininen = F1/F2 (saa ihan itse valita kumpi on kumpi, voi vaihtaa keskenään ja ulos/sisään vaan vaihtuu päikseen) - valkoinen = A Eli oikea kytkentä on näin: ![]() Musta, punainen ja keltainen paksu piuha menee vinssin moottorille, mustalla kurkkutorvella suojattu paksu punainen akulle. Musta ja keltainen = F1/F2 Punainen = A Mustalla kurkkutorvella suojattu punainen = +12V akku/päävirtakytkin -Paavo Viimeksi muokannut Paavo : 30.03.2012 22:57 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierroslukumittarin kytkentä? | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.10.2012 20:59 |
sysäysreleen kytkentä | RHINO | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.06.2008 16:32 |
Virtamittarin kytkentä | SaiQmon | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.04.2007 11:29 |
Peräskärryn kytkentä | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.02.2005 14:21 |
Lisävalojen kytkentä | 4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.02.2003 19:15 |