Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 17.05.2004, 14:12
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Eikös ne ole lokarin kaareen ruuvattavat mallit ja siten aika pysyväistä mallia. Kaverilla on lasikuituiset HJ61:ssa (ei tietoa onko originaalit vai kopiot) ja lasikuitu kestää normaalit risut ja pusikot ihan ok mutta voimakkaammassa nojauksessa hajoaa varmasti, tai lokari painuu sisään jos on paksu laminointi.
Eli kestävät käytössä kohtuu hyvin mutta jos sulla on suunnitelmissa puiden halailu niin pistä kuminen levikenauha.
Ulkonäkö muuttuu ainakin muhkemmaksi ko. levikkeillä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>


Real Men Does It With Boggers<img src=/smiley/finger.gif border=0 align=middle>
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin renkaista,vanteista,levikkeistä Tekniikka & Jutustelu 10 31.03.2008 04:18
Levikkeistä matvaan Tekniikka & Jutustelu 5 29.08.2007 20:04
Kokemuksia inx levikkeistä? Noviisi Tekniikka & Jutustelu 14 01.12.2005 10:14
Patrollin levikkeistä? NHOffroadTeam Tekniikka & Jutustelu 4 17.03.2005 07:42


Sivu luotu: 04:04 (GMT +2).