![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Runkkarin pyyhkijänvipu sai kuparisen tekonivelen.
Oli alkuperäinen jaappaninplastik kovettunut ja aamulla lumi sateessa ajaessa kuulu krunks ja tietysti kuskin puoleinen pyyhkijä lopetti toimimisen ![]() ![]() Samalla tuli putsattua paskat lokarin välistä.... Karmeesti paskaa löyty!!! Ruuvi putos lokarin väliin ja sitä etsiessä löyty tuollainen sontakasa: ![]() Sisälokarin välistä päässyt sontaa... tulipahan imuroitua molemmat puolet, niin ei happane riisikuppi enempiä. ![]() Ei löytynyt onneksi ruostetta lainkaan Oli aivan ehjässä maalissa!
__________________
Jeep ISORY |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
| Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
| Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
| Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
| Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |