![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
|||
|
|||
|
Pitäisiköhän tuosta läjästäkin kesällä nuo kääntöpäät akselilta kääntää oikeaan kulmaan, kun tosiaan nyt hiukan rauhaton tuo keula, johtuen myös siitä kitkasta mutta yleensäkin, ja jos vielä kesällä hommaa uudet vieterit niin voi taas vaan pahentua tuo ominaisuus. eli sauman kohdalta varovasti poikki kääntö ja sitten mikkiliimalla kiinni. paljonko suositeltu astekulma?
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |