Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 14.03.2012, 10:22
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.531
Perusasetus

Kolmevaihteinen ois hyvä. Pitkä puoli 1:1 ettei mee siirtymät vituiks, lyhyet joku 2,5-3:1 hankeen / mutaan ja muuhu rallaukseen ja sit 5-6:1 kivikkoon ja kalliokiipimiseen sekä suohiippailuun yms. Kaksvaihteisella tulee välityksistä äkkiä vähän kompromissi jos lyhyt puoli on kovin tiuha.

Sit pitäis olla etukardaanin lähtö mieleisellä puolella kullakin, eli kuskin vai apparin puoli, oisko taka kardaanin lähtö keskellä kaikille hyvä jne.jne. Sit ois hyvä pystyä "kellottamaan" mieleiseen asentoon vai olisko tämä erillinen jakis välikartaanilla niin sittenhän sen saa silleen kenolleen kun haluaakin ja voisko sen tehä symmetrisesti niin että saa käännettyä vaikka ympäri niin että ei tarvii vas / oikee kätistä versiota etukartaanin suhteen. Mielenkiintoinen suunnitelma sinänsä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu custom prätkä Nostokurki O/M/V Ajoneuvot 17 21.02.2012 18:42
Myydään custom moottoripyörä jupe69 O/M/V Muut 0 06.03.2009 10:14
m:moottoripyörä honda 500 custom. jupe69 O/M/V Ajoneuvot 2 08.05.2008 21:19
M: Jeep Comanche Custom 2.5+4man+2WD O/M/V Ajoneuvot 0 18.02.2008 19:37


Sivu luotu: 00:45 (GMT +2).