Pulteista... Tuo mutterien epämääräinen koko varmaankin on syynä siihen miks onnistuin monet niistä pyöristää 13mm lenkillä ja pyöreeks menneet aukes 1/2" lenkillä ku löi vasaralla paikalleen. Ja kyllä mulla on seassa ihan normi 8.8 13mm kannalla olevia pultteja et kyl sinne normi mutskutkin sopii. Ja syy miks haluun uudet pultit on koska vituttaa äärettömästi jos siel on sekalainen sortimentti ruuveja joista kaikista on kannat paskana. Tuo kuva kertoo enempi ku kolmetoista sanaa:
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lc...5z1ro1_400.png =)
Maalista... Pitääkin käydä tuota peltikattomaali pälyilemässä bauhausissa ja samalla katsoa värikartasta myös sitä työkoneoranssia... =)
37" irokeista... Mikä vitun järki tuossakin taas on? Kuitenkin jenkit keksineet hienon systeemin jossa renkaan (summittaisen) ulkohalkaisijan näkee suoraan kokomerkinnästä ja sit joku vitun idiootti keksii et "tehdäänpä 37" renkaat jotka onki oikeesti 35,5" ja myydään niitä kalliimmalla ku 36" rengasta"... Onks tuossa punases Geessä muuten minkäänlaista korotusta/kaarien leikkelyä harrastettu?
Ja niin... Tuli kiinan pojilta viestiä et vittu niil oo varastos tota mun tilaamaa syyläriä, tulee kuukauden päästä ehkä lisää. Ei niil menny ku yli viikko tarkistaa varastosaldo ja kertoo siitä mulle. Laitoin kyl semmosen ukaasin et nyt vittu joku vastaava pikapostilla suomeen samaan rahaan tai tulee huonoo palautetta ebayhin(pelkäävät sitä kovasti)!