Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress
Eipä muuten ollu ihan bolt on homma vaihtaa sd tilalle td moottori..
apparinpuolen moottorin korvakko pitää risteyttää sd ja td koneista..
sitte niitä startin sähköjä vähä vielä kattella..
etuakselin palkkki on erillainen,meinas olla tiukka paikka saada alapään kehäpultit paikalleen...
kannatttaa muuten laittaa sitte joku 75 mm korikorotus niin lähtee se moottori helpommin pois konehuoneesta....
|
Kyllä ku itse vaihdoin SD:n TD:ksi irrotin vaan puoleltaan yhdet mutterit korvakoltaan... Ja ei ongelmaa ollut...
Startin johdothan tuli vaihdettua ainakin, kun eri puolilla moottoria... Tämähän olikin tiedossa ja kerrottukkin...
Etuakselin palkkin kaa ei ongelmaa ollut ku sormet mahtu ihan hyvin välistä ja sai ne kaks alapäänkin pulttia kii... Vaikka eihän ne pidä ku sen peltilevyn kii kytkinkopassa... Mikäli nyt samoista pulteista puhutaan...
Moottorit lähti kummastakin yksilöstä hyvin, vaikka kummassakaan EI ollut mitään korotuksia tehty. Startin pulttien asennus vaan työläämpi korotuksitta (omassa tehtny lievä ja helpottaa kummasti). Ja asennuskaan ei tuottanut vaikeutta vakiokorkusena edes...