Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress
No niin arvon heimoveljet,
nyt olis kingcapista paskottu pakkiratas...
eli kysymys kuuluu onko se kuin bolt on homma vaihtaa, entä mitä jos sekoittaa td ja sd laatikot, kuinka helposti se käy.puhetta siitä oli muistaakseni jo aikasemmin..
eli td laatikko sd moottorin perään..joku kytkinkopan vaihto siinä oli? meneekö ihan bolt on..
vai pitäskö ihan suosiolla vaihtaa koko paketti eli kone ja laatikko. tuleeko se sieltä kokonaisena pois konehuoneen kautta?? vai pitääkö katkaista?
paljon hyviä kysymyksiä,toivottavasti jollain on faktaa lyödä pöytään ni tietää sitte helpoimman tien tehä tuo remontti.
eli joko sekoittaa sd ja td laatikko tai vaihtaa koko kone ja laatikko paketti.
td kone olis kuulemma huomattavasti parempi kuin tuo sd moottori.
|
Jaa, että sillai kävi...
Ei ihan bolt-on ratkasu oo... Kytkinkoppa, ja sit se pääakselin koppa myös vaihtaa... Kytkinhaarukka vaihtaa myös, ja sitten lisäksi se painelaakeri. Mut, osathan siis löytyy vahnasta lootasta sitten.
Mikäli tekniikan vaihtaa samalla, niin sähköjen kaa tulee ongelma... Siin tarvii osan johtosarjaa siit luovuttajasta ja sit osan vanhasta... Td:ssä syöttöpumppu tarvii kaks johtoa, kun Sd:n yhden... Startit vaihtaa ja sit laturikin... Ylävesiletkukohan se oli kaa vaihdettava...