Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 08.02.2012, 21:22
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

muistelisin painelaakerejenholkeista notta:

lyhyin = 5-speed ja turbo
keskimmäinen = 5-speed ja vapari
Pisin = 4-speed ja vapari.

saatto mennä noi pituudet toisinkin päin

orkkis tais olla aisin merkiltää, tämäkin mutua...

toi tamgearssin kytkin voi olla hyväkii, mut orkkis tuntus ainakin kestävän.

sachiin ei kannata rahojaan laittaa, tai voi se pelata katuajossa mut rankassa maastokäytössä ei kestä. jos ja kun alkaa luistamaan niin asetelma lämmetessään melttaantuu nopeesti.

uutta turbon orggista en ole saanu luistamaan vaikka yritystä on välillä ollukkii
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol kytkin ja öljypumppu kysymystä ISO-A Tekniikka & Jutustelu 11 02.06.2011 13:52
Myydään patrol kytkin paketti 3.3 Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 20.12.2010 14:59
LJ-70 Kytkin+200 hv jukos Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2009 00:06
Ostettu Patrol 3.3 turbo kytkin sarja Offijäbä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.06.2008 16:00
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40


Sivu luotu: 07:30 (GMT +2).