![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
DLS VAFFARIN HINTA NYT 175€
NOUTAJA SAA MUKAAN 70€:LLA UUDENVEROISEN: JBL 12" 1000W Subwoofer+kotelo. OVH. 99.00 EUR RMS: 250W, PEAK:1000W, 40-300Hz, 4ohm. Kotelon mitat: Leveys 408 mm, korkeus 368 mm, syvyys 380 mm. VAHVISTIN + 12" JBL SUBWOOFER TEHDASKOTELOLLA HINTA YHTEENSÄ 245€ DLS VAHVISTIMEN VOIN LÄHETTÄÄ POSTISSA, MUTTA SUBWOOFERILLE VAIN NOUTO Vaihdossa voi yrittää tyrkyttää Mitsun t18 ahdinta, tois sijaisena t16 jos 7" pakopesällä Kuva subwooferista ja pesästä:
Viimeksi muokannut Technophobia : 01.02.2012 19:02 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Vahvistin | sako | O/M/V Muut | 0 | 21.10.2011 20:11 |
| Myydään 24v vahvistin, DLS CAT-31 | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 0 | 30.03.2011 08:15 |
| M: Sähkökitara + vahvistin | KössiKenguru | O/M/V Muut | 18 | 14.12.2008 01:00 |
| vahvistin | sähköarska | O/M/V Muut | 1 | 05.01.2008 23:22 |
| vahvistin | patikka | Chit-Chat | 2 | 23.01.2005 16:35 |