![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
||||
|
||||
|
wuuuuuuuuhhhuuuuuuuuu ilo alkaa kilosta ja riemu kahdesta! no ei vaineskaan hjiin kohdalla..
mutta nyt alko hjii menee. vähä yli kierroksen ahdon alaista auki. nyt pers tuntumalla vois ollakki se 140hv. ja tähän verrattuna hyvä jos ennen oli edes 100hv. ennen ei ollu oikein yhtään vetoja. nyt jauhaa tyhjää ja väntää nii pirusti heti 1200rpm jälkeen. mustaa ei tuu oikee yhtään.on se vaan pienestä kiinni! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj:n ehostusta (1kz-t) | Wille87 | Maasturiprojektit | 400 | 02.06.2020 13:47 |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Taron ehostusta | alfred_j_kwak | Maasturiprojektit | 15 | 21.06.2016 22:03 |
| Hj61 rungon ehjäys | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.05.2010 09:07 |
| APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? | nvaris | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.05.2007 16:16 |