Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 11.12.2011, 23:42
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Common rail...


No joo, olihan niitä pumppusuutin versioitakin yhteen aikaan ja sähkö ohjattuja jakajapumppuja mut muutama hyvä syy pysyä edelleen Wanhan liiton nokivasaroissa joissa on jakajapumppu ja esikammiot: halvat osat,pumpulla puolisen miljoonaa ja puhtikoneissa suuttimia 100tonnin välein,common rail koneissa on huomattavasti enempi murheita juurikin suuttimien kanssa. Löylyä saa vanhoista romuistakin irti niin paljon että vastaan tulee alakerran liikkuvien kestävyys sekä kannessa pahvi sekä lämpövammoihin liittyvät murheet,uudet ei kestä sen enempää. Mikäli ei tavoitella pientä kulutusta ja sitäkautta ympäristö ystävällisyyttä on vanhatkin koneet käyttövehkeinä hyviä.
Vastaa lainaten
 

Luokat
diesel, palaminen, polttoaineet, suuttimet, virittäminen


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Diesel v8:sit. opelman Tekniikka & Jutustelu 34 27.05.2011 09:21
Ostetaan Toyota Lancruiser 3B sylinterikannen etukammio Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.11.2008 17:14
CJ7 Diesel blomi Tekniikka & Jutustelu 12 20.12.2007 18:34
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
suoraruisku läjä!!! toyota4x4 Chit-Chat 10 25.02.2007 15:07


Sivu luotu: 14:22 (GMT +2).