Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.11.2011, 17:11
r2ree:n Avatar
r2ree r2ree ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.06
Sijainti: Kangasala, .
Viestit: 678
Perusasetus

Korjasin vuotavan putkiliitoksen.
Vaihdoin lämminvesivaraajan.
Rakensin emännälle kolme kaappia.
Rakensin sivuttain olevasta laatikostosta pystylaatikoston.
Vaihdoin rikkinäisiä kattotiiliä.
Korjasin katon reunalistojen puutteen.
Korjasin koira-aitauksen isommaksi.
Korjasin kylpyhuoneen lattiakaivon vettäpitäväksi. Vanha pois, uus tilalle.
Korjasin kylpyhuoneen ja saunan lattian vesieristyksen
Korjasin suihkukaapin poistoputken.
Korjasin talon edelliseltä omistajalta kesken jääneen saunan tiiliseinän valmiiksi.
Korjasin em hepun tekemättömät listat.
Korjasin kylpyhuoneen ja saunan kamalan näköisen lattian kivemmaksi.
Korjasin lauteet purkamalla vanhat pois ja tekemällä uudet.
Korjasin sähkärin kanssa pkkutalon sähköt. Oli yks 10 A syöttö. Nyt on 3 x 16 A
Korjasin yhden pihaterassin.
Korjasin metsäpolun ojan ylityksen siltapuutteen.

Tänä kesänä.
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitä rikoin tänään? kami Chit-Chat 28 05.11.2012 20:56
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? H_Nietu Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 18.10.2011 01:40
Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 raw Chit-Chat 8 02.01.2009 20:46
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
Mitä tänään hajotin autostani. Repro Chit-Chat 60 09.08.2008 22:13


Sivu luotu: 04:35 (GMT +2).