![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Korjasin vuotavan putkiliitoksen.
Vaihdoin lämminvesivaraajan. Rakensin emännälle kolme kaappia. Rakensin sivuttain olevasta laatikostosta pystylaatikoston. Vaihdoin rikkinäisiä kattotiiliä. Korjasin katon reunalistojen puutteen. Korjasin koira-aitauksen isommaksi. Korjasin kylpyhuoneen lattiakaivon vettäpitäväksi. Vanha pois, uus tilalle. Korjasin kylpyhuoneen ja saunan lattian vesieristyksen Korjasin suihkukaapin poistoputken. Korjasin talon edelliseltä omistajalta kesken jääneen saunan tiiliseinän valmiiksi. Korjasin em hepun tekemättömät listat. Korjasin kylpyhuoneen ja saunan kamalan näköisen lattian kivemmaksi. Korjasin lauteet purkamalla vanhat pois ja tekemällä uudet. Korjasin sähkärin kanssa pkkutalon sähköt. Oli yks 10 A syöttö. Nyt on 3 x 16 A Korjasin yhden pihaterassin. Korjasin metsäpolun ojan ylityksen siltapuutteen. Tänä kesänä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
| Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
| Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
| Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
| Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |