Uudessa vetessäni on kiusallinen pieni ongelma kun lämmöt nousevat kaupunki ajossa kuumana päivänä niin kun flekti napsahtaa käyntiin alkaa repsikan puoleinen hurisemaan eikä kuskin puoleinen älä pyörimään. Vinkkejä mistä lähteä vikaa selvittämään? Ovatko eri sulakkeella vai onko joku anturi rikki?
Itselläni lämpöisenä kesäpäivänä (niinä harvoina joita olen ehtinyt kokemaan) kaupungissa ajaessa lämmöt nousevat ennen 260fahrenheittia on /// viivoitus jota hiukan ennen flekti lähtee käyntiin, mutta lämmöt ovat koko ajan kiinni /// viivoissa ja uskoisin sen olevan liian korkeat. Kertokaa miten muilla C4 omistajilla lämmöt ovat kuumana päivänä. Eikö C4 (-90) pitäisi paikallaan ollessa pystyä pitämään lämmöt irti ///-viivoituksesta?? Kiitoksia avusta.
-The Heartbeat of my Corvette is winning-