Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.04.2003, 22:31
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Koneen lämmöt korkeallako?


Uudessa vetessäni on kiusallinen pieni ongelma kun lämmöt nousevat kaupunki ajossa kuumana päivänä niin kun flekti napsahtaa käyntiin alkaa repsikan puoleinen hurisemaan eikä kuskin puoleinen älä pyörimään. Vinkkejä mistä lähteä vikaa selvittämään? Ovatko eri sulakkeella vai onko joku anturi rikki?

Itselläni lämpöisenä kesäpäivänä (niinä harvoina joita olen ehtinyt kokemaan) kaupungissa ajaessa lämmöt nousevat ennen 260fahrenheittia on /// viivoitus jota hiukan ennen flekti lähtee käyntiin, mutta lämmöt ovat koko ajan kiinni /// viivoissa ja uskoisin sen olevan liian korkeat. Kertokaa miten muilla C4 omistajilla lämmöt ovat kuumana päivänä. Eikö C4 (-90) pitäisi paikallaan ollessa pystyä pitämään lämmöt irti ///-viivoituksesta?? Kiitoksia avusta.


-The Heartbeat of my Corvette is winning-

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki 1.0 moottorin lämmöt mettäsika Tekniikka & Jutustelu 12 22.10.2009 15:19
Lämmöt kuormaa vetäessä? dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 1 23.07.2006 10:35
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Halpa tarkistus:Lämmöt sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 1 16.04.2004 09:30


Sivu luotu: 22:15 (GMT +2).