Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 30.10.2011, 00:11
miilu:n Avatar
miilu miilu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.09
Sijainti: Imatra
Viestit: 107
Perusasetus

tosiaan suuret kiitokset kaikille kilpailioille ja talkoolaisille upeasta kilpailu päivästä... kaikki risut ja ruusut otetaan vastaan ilomielin ja toivomukset jatkoa ajatellen että saadaan tännekin kulmakuntaan pientä tapahtumaa järjestettyä...upea päivä vaikka kalusto tappioita tulikin....(kannot mataliks vai miten se oli) laittelen aamusta kuvia...
__________________
Suzuki sj410
WUOKSI OFFROAD (GrgR)
Vastaa lainaten
 

Luokat
officrossi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OffiCrossia Raajärvellä 21.5.2011 Paavo Tapahtumat 66 08.06.2011 21:03
OFFICROSSIA HEINOLASSA 5.3 2011! uokki Tapahtumat 210 18.03.2011 11:25
officrossia keväällä Tylylässä!!! uokki Chit-Chat 6 13.12.2010 22:47
officrossia keväällä Tylylässä!!! uokki Tapahtumat 31 08.09.2010 20:37
Onkos kaakkois-suomen alueella safariloita... Arska-tehtaalta Tapahtumat 2 02.10.2005 18:41


Sivu luotu: 13:05 (GMT +2).