Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 26.10.2011, 22:02
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajero90 Näytä viesti
Mulla on suunnitteilla Discoon kanssa automaattinen 100% lukko taakse (Kaiser), mites noi jarrutestit sitten onnistuu?

Tosin siinä on manuaaliaski ja kytkettävä keskitasauspyörästö, joten renkaat voi vissiin silloin ajaa akseli kerrallaan ja pyörittää samaan suuntaan rullilla vai voiko?
"Kaiser Locker allows the outer wheel of a curve to spin more than the ring in order to compensate on curves, but it does not allow any of the wheels from same axle to spin less than the ring/ pinion."
Tuon mukaan jarrumittarilla pitäis molempien pyörien pyöriä vapaasti, vaikka olis keskilukkokin kiinni..

Mikä nelivetosysteemi hajoaa ja mikä pettää, jos jarrumittarii koittaa pyöriä pyörittää?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastuksesta J0hannes Tekniikka & Jutustelu 11 28.05.2009 21:04
taas katsastuksesta boozer Chit-Chat 7 18.07.2007 05:00
Katsastuksesta kysymys L-200 Tekniikka & Jutustelu 0 10.09.2006 19:03
SOA katsastuksesta Eskimo Tekniikka & Jutustelu 10 09.09.2004 11:57
Auto meni katsastuksesta läpi Laskos Rakas Päiväkirja 1 10.06.2004 09:31


Sivu luotu: 14:21 (GMT +2).