![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ja ton tukkeutumisen voi todeta korvakuulolta, kun laittaa virrat päälle. Bensapumpun ääni kirraa loppua kohden kun normaalistihan hurina on tasainen koko ajan.
Saattaa olla kyl pumppuvikakin, yks tollei käyttäytyny on kohalle sattunt.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HDJ ABS-vikaa | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.04.2011 16:51 |
| Myyty Pajero 3.0Bensa -90 | Gary Grand | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 27.10.2008 08:43 |
| Vikaa autoratiossa!! | AnttiH | Chit-Chat | 20 | 12.04.2006 07:56 |
| laturi vikaa | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.02.2006 11:59 |
| Warnissa vikaa | EPO | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.12.2005 09:37 |