Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 18.10.2011, 09:05
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.438
Perusasetus

Nyt on asiallista projektia.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mettäsika Näytä viesti
joo tätä tapin irtoamista on sattunu näissä vanhemmissa 12 venasissa , jostain vuosimallista lähtien toikin on jo tehtaalla korjattu. nyt en millään muista miten ne vuosimallit meni mut tuolta bittiavaruudesta ne löytyy kun kooklettelee

Omassakin dodgessa on kyseinen tappi tehnyt täystuhon koneeseen jenkkilän vuosina. Tilalle on tuupattu tehdaskorjattu pata, ajettu nyt 60000 mailia. Onkohan nois tehtaan parsimis jo tappi blokattuna? Onkohan kellään tietoa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jenkkiprojektia (-76 suburban) tare Maasturiprojektit 151 07.02.2019 12:47
Asiallinen rottapyörä, Redneck Harley. H_Nietu Chit-Chat 5 05.09.2011 08:31
Gretchen Wilson - Redneck Woman :o) MakeO Linkit 5 31.08.2011 21:41
Drunk redneck suzuki jump Chit-Chat 20 23.02.2008 23:40
Dodge ram samppa790 Tekniikka & Jutustelu 13 09.01.2008 07:06


Sivu luotu: 04:04 (GMT +2).