![]() |
|
|
|||||||
| Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tapatalk ohjelmalla onnistuu lähettää kuvat suoraan postaukseen. En tiedä saako niitä omaan profiiliin.
Muutenkin tykkään käyttää sitä kun haluaa lukea palstaa. Tuossa kun katsoin omaan profiiliin niin ei näkynyt siellä niitä kuvia jotka olen postannut esim. paratiisi offin rastien viennistä. Ei siis hajua mihin se ohjelma ne kuvat lähettää mutta näkyypä ainakin palstalla
Viimeksi muokannut -Mika- : 15.10.2011 17:44 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kehistysehdotuksia palstalle? | offroadjouni | Chit-Chat | 138 | 17.02.2009 13:08 |
| Kuvien lataus albumeihin | whitejack | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 30.09.2008 19:45 |
| Kuvia Palstalle? | tolavi | Chit-Chat | 1 | 05.04.2008 17:56 |
| Säännöt O/M/V palstalle huutokauppoihin??? | samisami2 | Chit-Chat | 28 | 17.11.2007 09:21 |