Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 15.10.2011, 17:39
-Mika-:n Avatar
-Mika- -Mika- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.06
Sijainti: Raahe
Viestit: 292
Perusasetus

Tapatalk ohjelmalla onnistuu lähettää kuvat suoraan postaukseen. En tiedä saako niitä omaan profiiliin.
Muutenkin tykkään käyttää sitä kun haluaa lukea palstaa.


Tuossa kun katsoin omaan profiiliin niin ei näkynyt siellä niitä kuvia jotka olen postannut esim. paratiisi offin rastien viennistä.
Ei siis hajua mihin se ohjelma ne kuvat lähettää mutta näkyypä ainakin palstalla

Viimeksi muokannut -Mika- : 15.10.2011 17:44
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kehistysehdotuksia palstalle? offroadjouni Chit-Chat 138 17.02.2009 13:08
Kuvien lataus albumeihin whitejack Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 30.09.2008 19:45
Kuvia Palstalle? tolavi Chit-Chat 1 05.04.2008 17:56
Säännöt O/M/V palstalle huutokauppoihin??? samisami2 Chit-Chat 28 17.11.2007 09:21


Sivu luotu: 20:43 (GMT +2).