![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#24
|
|||
|
|||
|
En laittaisi kahta sarkymaan.
En varsinkaan rapasuojan ulkopuolelle, jos nojaat vaikka puuhun, on kappaleina. Nayttaa vetavan telilla ja etupyorilla eri tahtiin. Jakolaatikko ei taida olla "lukittu" vaan toimii tasauspyoraston tavoin ja pyorat pyorii siella missa vahiten pitoa? Viisaammat kertokaa miten on. Terv Jyty Lukee kyljessa Portal, miksi? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: jakareita ostettu, kiitos ja anteeksi | JuhaH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 31.01.2008 17:39 |
| anteeksi sedät nyybi tarttee neuvoja auton valinta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.06.2007 08:17 | |
| anteeksi maalaisuuteni... | KingKong | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.09.2006 13:13 |
| anteeksi | Turboic | Chit-Chat | 3 | 11.11.2004 09:18 |