![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
Kohta taas sattuu ja kovaa Suomalaista veronmaksajaa kohtaan
"Rehti Olli" on taas avannut suunsa.
![]() Rehn ehdottaa: Velkavivutetaan rahastosta "palomuuri" http://www.taloussanomat.fi/kansanta...i/201114113/12 Kuulostaa erittäin vaaralliselta. Samaa vanhaa s0Nt@@ kuin ennenkin. Eli varmasti palaa kaikki ja tuuli vie vielä tuhkatkin pesästä. ![]() Uskokoon "Rehti Ollia" ken haluaa. ![]() Huomattavasti uskottavampi vaihtoehto: http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%...el_Gurr%C3%ADa http://www.taloussanomat.fi/kansanta...a/201114109/12 "Gurria: Tämä perisynti vain lisää Kreikan taakkaa" Ja varsinkin koruton toteamus jutussa: "– Ongelma on se, että aloitimme sanomalla, että kukaan ei menetä mitään, Gurria sanoi." Olen samaa mieltä että tappiot pitää tunnustaa ja käsitellä mahdollisimman pian sekä sen jälkeen keskittyä vahinkojen minimointiin. Kun taas "Rehti Olli" ajaa juuri tuota kukaan ei häviä/menetä mitään politiikkaa. joka on jo todettu paikkaansa pitämättömäksi. ![]() Toivottavasti olis "Rehti Ollilla" monon kuva persees asap. On meinaan sen verran tuulisella paikalla
Viimeksi muokannut H_Nietu : 03.10.2011 16:19 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "Totuus Pentagonista" | MikaH | Chit-Chat | 10 | 17.05.2011 22:37 |
| Karu totuus | SamppaFIN | Jokes | 0 | 25.11.2002 17:28 |
| Totuus Kekkosesta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.10.2002 21:48 |
| Totuus | Laskos | Jokes | 0 | 11.10.2002 13:40 |
| Totuus Euroviisuista! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 14.06.2002 02:32 |