Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 28.09.2011, 06:19
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Minäkin haluan ton hondan mutta taitaa väliraha nousta suureksi köyhälle.

JA NÄÄ KUVAT ON JÄÄNNY MONELTA HUOMAAMATTA:
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Myynniss...via+28.8.2011/

Eli toiselta puolelta puuttuu levikkeet, etunen on jäljellä muttei kovin hyvässä iskussa enää.
Etulokarissa laittamista, takana varsin ehjät. Sama molemmin puolin.
Jalkatilat ei pahat, taitaa olla enemmän ratkennu kun mädäntyny.


3k€ tarjouksia tullut muutamakin.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200

Viimeksi muokannut Vilkutin : 28.09.2011 07:59
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty UAZ renkaat 4 kpl 8.40-15 nappula, melko hyvät 120 e MouhijärvenMies O/M/V Renkaat ja vanteet 1 09.02.2010 09:39
melko nero! ärjy Chit-Chat 6 09.12.2009 21:16
Melko kallista paskaa Rekisteröimätön Chit-Chat 9 28.07.2009 01:54
melko iso kärry Sami_V Chit-Chat 4 04.08.2006 19:47
Melko syvällä!! Hippo Linkit 2 01.03.2006 08:22


Sivu luotu: 05:54 (GMT +2).