![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Minäkin haluan ton hondan mutta taitaa väliraha nousta suureksi köyhälle.
JA NÄÄ KUVAT ON JÄÄNNY MONELTA HUOMAAMATTA: http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Myynniss...via+28.8.2011/ Eli toiselta puolelta puuttuu levikkeet, etunen on jäljellä muttei kovin hyvässä iskussa enää. Etulokarissa laittamista, takana varsin ehjät. Sama molemmin puolin. Jalkatilat ei pahat, taitaa olla enemmän ratkennu kun mädäntyny. 3k€ tarjouksia tullut muutamakin.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 Viimeksi muokannut Vilkutin : 28.09.2011 07:59 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty UAZ renkaat 4 kpl 8.40-15 nappula, melko hyvät 120 e | MouhijärvenMies | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 09.02.2010 09:39 |
| melko nero! | ärjy | Chit-Chat | 6 | 09.12.2009 21:16 |
| Melko kallista paskaa | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 9 | 28.07.2009 01:54 |
| melko iso kärry | Sami_V | Chit-Chat | 4 | 04.08.2006 19:47 |
| Melko syvällä!! | Hippo | Linkit | 2 | 01.03.2006 08:22 |