Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.09.2011, 08:51
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.476
Perusasetus

Joo, kyllä ne autot on aika erilaisia. Itsekin joutuisin modi-luokan Wranglerilla trialin pro-modiin. kivikikkailu on erittäin lähellä sydäntä, joten auto on rakennettu nimenomaan kivikkoon soveltuvaksi mutta nuo PM-reiti on kyllä liian vaikeita mun autolle tai kuskile . PM-autot ovat hydrauliohjattuja, kääntöjärruilla kääntyviä, 500+ kg kevyempiä, kilvettömiä, porttaaliakselillisia ja negatiivisilla ylityksillä olevia putkihäkkyröitä. Koita siinä sitten tulla kilpailemaan kilpipelillä jos alusta lähtien on fiilis että yhtäkään jaksoa ei pääse maaliin vaan kaadot on hyvin todennäköisiä kun kääntöjarrujen puutteen vuoksi joutuu ottamaan huonon ajolinjan tai etuylitykset tökkää mäkeä alas tullessa kallioon.

Kiinnostusta olisi pelkästään trialiin tehdylle autolle, mutta oma aika ja tilat asettavat rajoitukset. Tästä syystä HS:ään osallistuminen on suunnitelmissa heti kun omat aikataulut täsmää kisapäiviin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kilpailut syyskuussa? Nutti Tapahtumat 8 23.08.2008 22:40
Offroad-trial kilpailut yleisön kantilta Mylppy Chit-Chat 18 20.06.2006 22:20
Offroad Trial kilpailut Bratronicessa Tsekissä Donut Tapahtumat 7 17.05.2006 08:47
Juhannuspäivän kilpailut ja safari myllis Tapahtumat 3 01.06.2005 16:44
KESÄN KILPAILUT????? OlkaTappi Tapahtumat 5 09.04.2005 11:10


Sivu luotu: 22:40 (GMT +2).