Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 17.09.2011, 20:09
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Viestit: 196
Perusasetus

Ittellä ollu 2 pajeroa eikä niissä tommosta ongelmaa, mut mun faijalla oli semmonen ´89 2,5TDIC joskus vuonna nakki ja keppi ja sillä oli ajettu jotain 300000km kun siinä katkes vena ja putos sinne männän päälle ja jumitti sen männän ja sen seurauksena kiertokanki meni männästä läpi. Ja kun semmonen rysäys tapahtui moottoritienopeudessa niin se paskoi myös laatikon. (ja muutenkin se oli ihan paska auto, äijällä meni sen remppaamiseen varmaan vuoden sisällä kai 50000mk ja kyllä mua vähä jännitti myöhemmin ostaa samanlainen, muttaku olosuhteiden pakossa tarttee maasturin ja sattui olemaan halvin mitä tarjolla oli)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron 2,5td kannet JJ90 Tekniikka & Jutustelu 16 31.05.2011 15:25
Myydään / Vaihdetaan Pajeron ja L200 Kannet+SyöttöPumppu T4KE O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 02.02.2011 09:30
Ostetaan Pajeron 3.0 V6 6G72 kone / lohko/kannet Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 06.07.2010 23:11
Ostettu 350 SBC kannet Rytari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.05.2010 22:00
Myydään 6.2d kannet henri1982 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.12.2009 21:56


Sivu luotu: 05:03 (GMT +2).