Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 10.09.2011, 07:33
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.477
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Oliko moottori ihan ehjä? Onko F1 tai F2 ja moottorin rungon välillä resistanssia? Ei pitäis olla yhtään, mut jos on vajaa ohmi niin siihen hukkuu 18A? Toiseen suuntaan vinssatessa vielä vähemmän?
Vai onko jollain muulla selitystä mihin tuo virta häviää?
Muutenkin tyhmä kytkeä lepotilassa F1 ja F2 jännitteellisiksi. Turhia jännitteellisiä osia ja vahinko sattuu vähän helpommin..
En tiedä onko moottori "ihan ehjä" mutta ainakin se toimii mielestäni kuten pitää: kelaa sisään ja ulos normaalisti. Voin mittailla resistanssit illemmalla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kierroslukumittarin kytkentä? Poor Tekniikka & Jutustelu 5 11.10.2012 20:59
sysäysreleen kytkentä RHINO Tekniikka & Jutustelu 2 05.06.2008 16:32
Virtamittarin kytkentä SaiQmon Tekniikka & Jutustelu 6 22.04.2007 11:29
Peräskärryn kytkentä Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 10 19.02.2005 14:21
Lisävalojen kytkentä 4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 26.02.2003 19:15


Sivu luotu: 12:30 (GMT +2).