![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Vähän meinasi tiputella vettä taivaalta nyt sunnuntaina, mutta eipä se juuri menoa haitannut.. pysyi ainakin pöly vähän aisoissa
Ekaa kertaa olin paikanpäällä katsomassa, pakko on kyllä lähteä uudestaan. On nuo vaan niin paljon asiallisempia laitteita paikan päällä kuin juutuubista katsottuna.Laitan nyt suoraan tänne topikkiin parikymmentä kuvaa, älkää tukehtuko kuvaähkyyn ![]() RC:t näyttää mallia isommilleen: Norminäkymää kisoissa: Näytetään mallia miten yleisö otetaan haltuun ![]() Könyämistä: Muutkin osaa? Reitti hukassa? ![]() ..taisi löytyä uudelleen..: Kaasupedaalia ei kevennetä ![]() Mäkeä..: Linda: Tulta persiin alla.. Hyvin kiiltää panssari ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hämeen syys-safari Pälkäneellä 3.9.2011 | Punanenä | Tapahtumat | 53 | 05.09.2011 19:59 |
| Formula offroad kisa 7-8.8.2010 | Saija | Tapahtumat | 77 | 01.09.2010 14:56 |
| OffRoad meet 20.3.2010 Pälkäneellä | Junde | Tapahtumat | 72 | 21.03.2010 13:55 |
| Vuokatti Offroad 2009, KISA PERUTTU! | Eskimo | Tapahtumat | 84 | 30.06.2009 20:54 |
| V75 SM-kisa ja "offroad" aiheinen T-Paita | samisami2 | Chit-Chat | 6 | 24.04.2007 20:48 |