Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 04.03.2004, 21:12
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote: Hei tehdään tuosta kisasta samalla offipalstan ajot??????????
Loistava idea... olis ainakin lähtöluettelossa pituutta kun saatas kaikki osallistumaan kisaan
<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
Hei noniin nyt kaikki mukaan. Tuonnehan pääsee osallistumaan periaatteessa ihan kuka vaan neliveto auton omistaja. Tähän mennessä mukana ainaki:

Käyttäjä
Janne Blomgren
Jare
Pauli (et sä voi olla pois)
Kivamuttapimee (kyllä se Volvo sinne radoille sopii ihan hyvin)


Ketä muita??????





"Small Block Chevy or Big Block Chevy......there's a problem for me......."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
offipalsta.com iurista Tekniikka & Jutustelu 9 16.01.2007 21:19
faq.offipalsta.com offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 31 18.02.2006 09:14
offipalsta.com tarra ? pee Chit-Chat 81 06.04.2005 18:46
www.offipalsta.com JiiPee Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2004 12:55


Sivu luotu: 13:23 (GMT +2).