Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 18.08.2011, 09:33
jupe69:n Avatar
jupe69 jupe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 1.106
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli_Antero Näytä viesti
dieseliä oon katsomassa. Jossain ilmoituksessa aina maininta että on tässä on se kestävämpi laatikko. Missähän malleissa se tämmöinen on? Onko se jossain ollut kuulema joku lancerin laatikko tai vast.
pikkulaatikko on ns. galantin laatikko ja isompi on cantterin.ne tunnistaa vaihdekepistä ja isompi oli ic malleissa,tosin niitä on myös jo sotkettu keskenään ja se isompi on myös heikko synkroiltaan,eka oire on ku vaihtaa ylhäältä 2.pikkulaatikossa on pitkä ja ohut keppi kun taas isossa lyhyt ja paksu.lisäksi pikkulaatikossa peltinen ns. öljypohja.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
Ford 4x4 miehille Ex_inkkari Linkit 0 18.02.2007 18:50
LJ miehille mallia.. Pete Linkit 3 14.01.2007 18:35
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20
G-miehille ja muillekkin ZeiZei Linkit 1 03.08.2004 12:49


Sivu luotu: 10:19 (GMT +2).