Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 17.08.2011, 15:06
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.524
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
tota 3.0 konetta himoinnut
no eihän se autakuin katsella jostain 1kzt
tuttu laitto vasta hiluxiin sen 2.8 3L motin,ihan riski tuntuu sekin olevan..ilman turboa vielä
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu

Viimeksi muokannut Hailux : 17.08.2011 15:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 13:27 (GMT +2).