Oon myynyt noita nyt neljä vuotta. Omia hajatelmia, havaintoja ja kokeiluita:
-Autosta pihavalojen ohjaus, vastaanotin betoniseinän takana, toimi n.100m, mutta silloin ei ollut vielä tuota pikku kaukosäädintä vaan oli modattu tuosta seinämallin säätimestä
-Parille kaverille on tuollaiset laitettu ohjaamaan koko ok-talon valaistuksia, itsellä oli jälkiasennettuna kerrostalo luukussa. Töissä laitoin puruimureiden ohjaukset langattomiksi. kaikki toiminut hienosti.
-Yhdestäkään lähettimestä ei ole vielä paristo loppunut mitä neljän vuoden aikana oon myynyt.
-Verkkovirrassa olevat arkoja ukkoselle, joitain on kärähtänyt jos samassa syötössä mikroaaltouunin tai ison muuntajan kanssa.
-12/24 v. palikoilla tehty asiakkaille led-valo ohjauksia, voi yhdellä isolla muuntajalla käyttää koko mökin ledejä
-Kahta eri koodaus tapaa (lc ja fc sarjan laitteet), laitekohtainen id.numero tai kirjain+numero ruuvimeisseli ohjelmointi
-12/24 v. palikat maastoleikkeihin vaatiin vähän silikooni kuorrutusta jos märkään paikkaan laittaa, 230v palikoita ulkokäytössä laitettu kalvojakorasian sisään ja hyvin ovat toimineet pakkasillakin.
-Suositushinnat on noin 16-17€ per yksikkö, eli reilut kolmisen kymppiä lähetin+vastaanotin. Pitää tarkistaa mitä nuo maksaa mulle sisään niin lasketaan maastokäyttöön hinnasta vähän ilmaa pois